The end.. - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Lonneke - WaarBenJij.nu The end.. - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Lonneke - WaarBenJij.nu

The end..

Door: Lonneke

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

21 Februari 2011 | Kenia, Kisumu

Een groot applaus voor alle 10 de kinderen uit class 8.
We hebben ze slechts vier werken repetitietijd gegeven, desondanks hebben ze vorige week twee super goede voorstellingen neergezet.
Ik ben trots op ze!
Er was lekker veel publiek, en we hebben we veel positieve reacties mogen ontvangen. Allemaal leuk dus.

Deze laatste week hebben we helemaal volgepropt met nog een paar interviews, nog wat nieuwe onderzoeksplannetjes, organisaties bezoeken en evaluatiemomenten met alle betrokkenen, en natuurlijk de kinderen.
Vandaag hebben we onder andere gesproken met de contactpersonen van de basisschool. Zij willen erg graag een vervolg geven aan het project. Een van de docenten hebben we aangewezen als `leider`, en zal onze taak, als ze straks weg zijn, overnemen. Per mail, en in samenwerking met Lisa (Duitse student), zullen we er alles aan doen ervoor te zorgen dat er ook echt een vervolg gaat komen.

En dan, over 11 dagen, lekker naar huis toe.
Ik heb er zin in! Dankjewel voor alle leuke reacties op mijn verhalen. Altijd erg leuk om te ontvangen!

Tot snel!!

xx

• 21 Februari 2011 - 17:53

Moeders:

ja tot snel ! Wij zijn trots op jou ! xx

• 21 Februari 2011 - 18:29

Gino:

Zooohh dat het einde eraan zit te komen en dat jullie heuze avonturen hebben beleeft met een theater voorstelling als kers op jullie onderzoek!!

Geniet nog de laatste dagen en tot binnenkort!

• 21 Februari 2011 - 19:23

Xiao :

Hey Lonnes

The end is in zicht. Ook voor mij, mijn laatste week is aangebroken. Wat heerlijk en fijn om te horen dat de voorstellingen super zijn gegaan en met zoveel publiek! Jij bent trots op de kinderen, maar ik ben ook super trots op jou wat jullie daar op stelten hebben gezet! En wat fijn voor de kinderen dat het project voort wordt gezet. Nog heel veel succes en geniet nog maar de laatste 11 dagen daar.

Tot heel snel! Heel veel liefs Xiao

• 21 Februari 2011 - 19:44

Annie:

Lieve lonnes,

Jaaaaaaaa je bent gewoon bijna thuis. Kijk er zo naar uit. Enne super gaaf dat jullie project gewoon een vervolg krijgt. Hoop voor jullie dat het gewoon verder kan gaan en wie weet ooit nog terug? Of dat toch niet. Nou meisje ga nog lekker een paar dagen genieten en voor je het weet ben je weer terug hier in het koude nederland bij ons hihi.

Dikke kus en ben zo trots op je!!!

Xxx

• 21 Februari 2011 - 20:44

Roos:

Counting down the days.. :)

• 21 Februari 2011 - 21:16

Nienos:

Tot snel lieve Lonnes!
    Zat gister Argeles 2006 terug te kijken en mis je toch wel heel erg :(
    Ga er nog ff voor en tot over een dikke week!
    X

• 03 Maart 2011 - 12:05

Merle:

En nu komt ze eindelijk weer thuis... =)

Ik heb je zo gemist!