Op zoek naar St. George college - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Lonneke - WaarBenJij.nu Op zoek naar St. George college - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Lonneke - WaarBenJij.nu

Op zoek naar St. George college

Door: Lonneke

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

01 Februari 2011 | Kenia, Kisumu

Als een ware Spoorloos verslaggever ben ik vandaag op zoek gegaan naar het project waar ik 10 jaar geleden al geleden geweest ben.
Zonder foto in mijn hand maar met veel herinneringen ben ik op zoek gegaan in het plaatsje Sikri.
Ik kan het allemaal veel spannender maken dan het is, maar na het uit de bus stappen zag ik al direct een bordje met "St. George College staan". Na het 1x nagevraagd te hebben -is spannender voor het beeld- had ik het al gevonden.
Alles zag en zelfs rook nog precies het zelfde als hoe ik het in gedachte had. Erg leuk!

De directeur van de school onthaalde me met een -hoe kan het ook anders- "You are most welcome", en liet me trots aan al zijn leerlingen zien..
Nadat ik per klas een intro praatje heb gehouden, maakte hij er een mooie quiz van.."Hoe heet ze.. wat studeert en uit welke stad komt ze.."

Op de terugweg werd het ook nog even erg gezellig. Een vrouw met dikkere billen dan Sugar Lee Hooper heeft -met die dikke billen van haar- 5 minuten in mijn gezicht gehangen. Hartstikke fijn joh..

Het allerlaatste maandje in Kenia is vandaag dan echt ingegaan..
Nog 2 weken repeteren, dan de uitvoering van het toneelstuk, een weekje evalueren en afscheid nemen en naar huis.. (Begin er stiekem al wel een beetje zin in te krijgen..)
Maar eerst nog 32 dagen hakuna matata!

xx Lon

  • 01 Februari 2011 - 14:07

    Roos:

    Hee Lon!

    Klinkt goed! Vooral het gedeelte van Sugar Lee hahahaha!

    Veel plezier nog en ik zie je gewoon over een maandje, whoehoe! :D

    Liefs!

  • 01 Februari 2011 - 18:57

    Nienos:

    Jeeeej weer een bloggie!
    Gaaf man, terug naar de plke van 10 jaar terug..
    Vrouwke hakuna matataze nog even!
    Hier in het nog steeds "rennen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan".

    Liefs!

  • 01 Februari 2011 - 19:08

    Moeders:

    Zo je ben toch naar St George geweest.(ook met pennen,poppen auto"s.......?)
    Heel Leuk !! Ik zei je al in de bus zitten met Sugar Lee Hooper in je gezicht !!!!!!!!! GEZELLIG !!!!!!!!!!
    Succes met je laatste 31 dagen
    groetjes xxxxxxxxxx

  • 01 Februari 2011 - 19:09

    Moeders:

    Zo je ben toch naar St George geweest.(ook met pennen,poppen auto"s.......?)
    Heel Leuk !! Ik zei je al in de bus zitten met Sugar Lee Hooper in je gezicht !!!!!!!!! GEZELLIG !!!!!!!!!!
    Succes met je laatste 31 dagen
    groetjes xxxxxxxxxx

  • 04 Februari 2011 - 16:58

    Moeders:

    nog maar 28 dagen dan is zij terug in Geldrop !!!!

  • 03 Maart 2011 - 14:48

    Jeanne:

    Hoi Lonneke, bijna weer thuis.
    Ik hoop dat je binnenkort naar het Joris komt om te vertellen over Kenia.
    We hebben weer een Keniadag op 8 en 9 juni.
    Een goede reis naar huis en tot ......

    Jeanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Kisumu

Lonneke

Actief sinds 22 Feb. 2009
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 36342

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2014 - 03 November 2014

China 2014

01 Oktober 2010 - 04 Maart 2011

Afstudeerproject Kenia

29 Juni 2009 - 11 Augustus 2009

Stage Dehra Dun

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: