Dag paps en mams, hallo repetities! - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Lonneke - WaarBenJij.nu Dag paps en mams, hallo repetities! - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Lonneke - WaarBenJij.nu

Dag paps en mams, hallo repetities!

Door: Lonneke

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

24 Januari 2011 | Kenia, Kisumu

De twee weken met paps en mams hier zijn voorbij. En zoals velen al voorspelden, inderdaad voorbij gevlogen!
Leuk dat ze nu eindelijk eens hebben kunnen zien wat ik nu zo leuk vind aan reizen en ontwikkelingswerk. Paps zei bij zijn vertrek dat hij heel graag terug wil komen naar Afrika!
En dat terwijl dit niet eens de makkelijkste weken voor Sanne en mij zijn geweest. We hebben een paar dagen zonder water gezeten, zelfs voor ons erg wennen. Maar gelukkig lijkt dat probleem voorlopig opgelost.

Met het afstuderen gaat het erg goed!
We hebben kennis gemaakt met het klasje waarmee we het toneelstuk gaan maken. Het zijn 6 kinderen waarvan 4 lichamelijk beperkt.
Afgelopen donderdag hebben we met deze kinderen het script doorgelezen. Ze waren erg enthousiast. Het moraal van het toneelstuk is "een beperking is geen onmogelijkheid". Met andere woorden, ook al ben je gehandicapt, je hebt nog steeds genoeg kansen in je leven!
Sluit perfect aan bij het doel van ons afstudeeronderzoek (Gehandicapte kinderen in contact brengen met de omgeving.)

Morgen gaat de eerste repetie van start. Ik heb er zin in!

xx Lonneke

• 24 Januari 2011 - 11:55

Roos:

Klinkt goed Lon!
    Idd leuk dat je ouders nu alles eens gezien hebben! :)

Succes met het afstuderen en tot heeeeeel snel nu!

liefs xx

• 24 Januari 2011 - 17:43

Xiao :

Lonnnes

Zo das echt voorbij gevlogen die 2 weken! Maar fijn dat ze hebben kunnen zien, waarom je dit enorm uidagend en leuk vindt om te doen. Vandaag is mijn 2e blokweek begonnen. Dus de afgelopen week zijn ook snel gegaan.
    Je afstudeeronderzoek, kinkt heel er uitdagend en het doel is natuurlijk fantastisch! Kennie beter! Heel veel succes met afstuderen, maar vooral heel veel plezier met die kinders. Zoals Roos heeft getypt, tot heel snel nu, ben nu wel aan het aftellen hoor! Nog maar 38 nachtjes slapen:D

Heel veel liefs Xiao