En nu ben ik verloofd, denk ik. Tof! - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Lonneke - WaarBenJij.nu En nu ben ik verloofd, denk ik. Tof! - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Lonneke - WaarBenJij.nu

En nu ben ik verloofd, denk ik. Tof!

Door: Lonneke

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

24 Oktober 2010 | Kenia, Kisumu

Onder de categorie "das ook heel belangrijk" hierbij een verslagje van de stapavond van gisteren.

We hebben een groep van 16 Europeanen bij elkaar gesprokkeld (Sanne en ik, 2 Noorweegers-Noorwegen-Mensen uit Noorwegen en een hoop Duitsers).
Met één zin heb ik duidelijk gemaakt geen duits te spreken "Ich spreche keine Deutsch". "No you have to say, kein en not keine". Kun je nagaan ;-) We zijn maar verder gegaan in het engels!

Nadat we wat drankjes gedronken hebben op het dakterras (kijkend naar de sunset op het Victoriameer) en uit eten gegaan zijn, ging onze tocht verder naar " The Grill House". The place to be in Kisumu.
Voor de Eindhovenaren onder ons; het deed me denken aan 't Lempke feat. De Stunt.
De dj startte Waka Waka in, van Shakira (het WK lied). Alle mannen begonnen spontaan en collectief een dans te doen wat het beste te beschrijven valt als een soort van regendans.
Dan leek Rosanne van Nick en Simon gedraaid, maar dat sloeg natuurlijk nergens op in Oost-Afrika. Het bleek een Afrikaanse liedje, joh.
Om de mensen helemaal in de feest sferen te krijgen deelde de dj ons om de 5 minuten (en dwars door een liedje heen) That he only has just started. Dus het feestje zou nog tot in de laatste uren doorgaan..

Heeft de titel van het berichtje jullie nieuwsgierig gemaakt? Nou, dan hierbij de uitleg.
Een bepaalde kerel, Apopa. Heeft mij zo'n 5 keer ten huwelijk gevraagd. Ik heb in eerste instantie vriendelijk bedankt voor de eer(is toch aardig van hem!), om hem uiteindelijk toch maar uit te lachen en weg te lopen.
Apopa ging naar huis, zo tegen het einde van het feest, maar niet voordat hij mij een armband op mijn pols geschoven heeft. Want, hij is blij dat wij op een dag zullen gaan trouwen.. Ja! Te gek ;-)

xx Lonneke

  • 24 Oktober 2010 - 16:40

    Moeders:

    PROIFICAT !!!!!!!!!!!!! EN FEESTJE !!!! Altijd leuk !!

  • 24 Oktober 2010 - 17:35

    Roos:

    I only can say:
    HAHAHAHAHA!!

    Je sms was ook very funny trouwens! :P
    Ik was onderweg van het stappen naar huis toen ik 'm kreeg! Moest wel ff lachen. ;)

    Update: Tjerk is idd einde verhaal. :( Hij wil zich nog niet binden enne hij vindt me te dun (zijn 2 exen waren wat molliger...) FF kort samengevat. 2 bad. :(

    Talk 2 ya later, veel plezier nog!!

    xx

  • 25 Oktober 2010 - 17:11

    Nienjo:

    Hihihihi dan ben JIJ toch de eerste die zich gaat settelen, ipv ikke :P
    Kwil nieuwe fotooooos zien! Bende al een beetje bruin?
    Kzal je nog een update mailtje sturen..

    xxx Nenos

  • 25 Oktober 2010 - 18:46

    Merle:

    Maar dat kan niet hoor Lon! Ik kan niet zonder mijn vrijgezelle vriendinnetje! Dan blijf ik zo eenzaam over met al die relatie - vrienden!

    Naast mijn egoïsme, toch van harte gefeliciteerd hoor! ;)

  • 25 Oktober 2010 - 19:24

    Xiao :

    Hey Lonnes

    Hoest daar? Ik moet uiteraard weer smakelijk lachen om je bericht. Zie je ik het zei het je toch! Ik zie het al helemaal voor me. Je loopt stage, komt je droomman tegen, gaat trouwen en blijft daar wonen. ;)

    Trouwens heb je al je nieuwe foonnummer? Ik heb gisteren weer een briefje mogen pakken. Ik moet iemand een sms sturen. Wie zou dat toch zijn?

    Tot het volgende berichtje maar weer.

    Liefs Xiao

  • 26 Oktober 2010 - 09:14

    Broerke:

    Ha zuske!

    ik ben trots op je,
    wir sprechen gein deuts wirh komen fon brabant!

    klinkt goed gezellig dus met die groep!
    ook wel nodig om te ontspannen savonds lijkt me naar die lange en zware dagen?

    En dat dansje bij waka waka is gewoon onze overwinnings dans dat daarbij hoort:P
    alleen mannen snappen dat geloof ik haha.

    En gaat de aanhouder winnen?:P
    ik hoor t wel zuske!

    groeten!

  • 26 Oktober 2010 - 09:45

    Jonathan:

    Het is 'Noorse' mensen ;)

    Supervet, kom wel een keer een pepke vatte dan. Wel flink wa kamelen vragen als bruidsschat he!

    Nee serieus, pas je op jezelf!?

    grtz uit Eindhoven

    oja, donderdag gaan G en ik op pad naar Bosnie ^^

  • 26 Oktober 2010 - 09:45

    Jonathan:

    Of tijgers, jachtluipaarden, emoes, whatever. En flamingos :P

  • 26 Oktober 2010 - 11:20

    Marli:

    En je andere verloofde dan :| haha, meid, je doet het goed!!

  • 27 Oktober 2010 - 20:35

    Toon Bovers:

    Hoi Lonneke,

    Was dus weer keivergeten om je een hele goede reis en een mooie tijd in Kenia te wensen. Heb je met mensen als ze boven de 50 zijn, worden ze vergeetachtig! Onder het motto beter laat dan nooit hierbij alsnog toi toi toi en veel succes daar met alles wat je onderneemt,doet en van plan bent te realiseren.

    Groetjes,

    Toon

  • 28 Oktober 2010 - 11:25

    Saskia:

    het is dus wel fijn om te weten mocht je nooit iemand aan de haak slaan kun je nog terug vallen op je zwoele keniaanenaar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Kisumu

Lonneke

Actief sinds 22 Feb. 2009
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 36345

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2014 - 03 November 2014

China 2014

01 Oktober 2010 - 04 Maart 2011

Afstudeerproject Kenia

29 Juni 2009 - 11 Augustus 2009

Stage Dehra Dun

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: