Schoolreisje! - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Lonneke - WaarBenJij.nu Schoolreisje! - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Lonneke - WaarBenJij.nu

Schoolreisje!

Door: Lonneke

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

01 November 2010 | Kenia, Kisumu

Tijdens het schoolreisje naar Kisumu ben ik ingezet als een soort van geimproviseerde nep-japanner. Omdat ik de enige persoon met camera was kreeg ik van meerdere kanten tegelijk te horen dat ik hier en hier en hier een foto van mocht maken.
Het bezoek aan het vliegveld van Kisumu was toch wel grappigst. De mannelijke docenten veranderden allemaal in kleine jongetjes en wilden om de beurt met het vliegtuig op de foto. " Say cheeeeeese".

We hebben een bezoekje gebracht aan het Victoriameer. Wow! Ik vond het echt prachtig! Foto's komen als het goed is zo op mijn blog te staan...

Een ander grappig moment diende zich na de lunch aan. De kids werden afgescheept met een lunch uit een grote emmer (bonenprut). Het volgende uitstapje was alleen bedoeld voor docenten; uit eten!
Situatieschets: de kids zitten een uur lang geleden in de bus te wachten en wij(docenten) eten een uitgebreide lunch. Verschil er moet zijn he ;-)

xx Lon

  • 01 November 2010 - 09:05

    Moeders:

    haha dat zei ik altijd : VERSCHIL MOET ER ZIJN !!!!!!!

  • 01 November 2010 - 09:34

    Roos:

    Hee Lon!

    Klinkt goehoed!

    xx

  • 01 November 2010 - 16:29

    Xiao :

    Hey Lonnes

    Wat een leuk schoolreisje zeg. En ook een erg mooi uitzicht! Ennuh die foto's, daar zat ik erg lang op te wachten.;) Kan aan de foto's nu zien hoe het er allemaal uitziet en wat je allemaal doet en beleeft.
    Ik kan niet anders zeggen dan TOP!

    Op naar het volgende berichtje en uiteraard foto's :P

    Liefs Xiao

  • 01 November 2010 - 16:42

    Xiao :

    Btw: Van het weekend is de klok een uur teruggezet. Is het tijdverschil nu 2 uur later? Wil ik ff weten.:P

    Liefs Xiao

  • 01 November 2010 - 22:20

    Nienos:

    Hee Lange,
    Mooie foto's weer! Raar idee wel, kheb gister m'n winterjas gekocht en jij loopt daar je melkflessen te showen.. ;)
    Xxx

  • 01 November 2010 - 22:23

    Nien:

    Ooooohhh nog 123 dagen! :p

  • 02 November 2010 - 13:34

    Christa:

    Dat zijn nog eens leuke schoolreisjes. Wel erg bekrompen om uitgebreid te lunchen met de docenten. Voor wie is het schoolreisje kun je je afvragen!!!!

    Leuk om je verslagen te lezen. Ik wil jullie heel graag bereiken via de telefoon. Kun je mij telefoonnummer door smsen. zodat ik deze week in de avond kan bellen.
    je mag het sms naar 0031620737522
    Bedankt.
    Christa
    Stichting Bondo Kids
    www.bondokids.nl

  • 02 November 2010 - 23:22

    Anjos:

    Lieve lonnie,

    Yeah weer mooie foto's hoor. Enne gaaf die foto met het merk Rosy hihi. Ga ook maar eens op zoek naar iets van de enige echte Annie hihi. Zal lastig worden daan denk ik haha.
    Nou meis ik lees wel dat je je super aan het vermaken bent. Super. Enne zielig hoor dat de kids zo'n bonenprut kregen en jullie zo uitgebreid maarja verschil moet er zijn zeggen ze dan (idd moeke!!!)

    Jaja ik heb je gemaild dus dan lees je de rest wel!

    Hele dikke kus en geniet ze ben nu al benieuwd naar je volgende berichtje!!

    Xxx

  • 03 November 2010 - 08:31

    Moeders:

    deze is voor Anjos!Er is allen 1 echte Annie !!!!haha xxx

  • 05 November 2010 - 10:46

    Connie:

    Hey Lonneke,leuk om te lezen dat het goed met je gaat.
    Ben reuzetrots op je.
    Geniet ervan.

    Connie xxxx

  • 05 November 2010 - 16:05

    G:

    Hey Lon,

    Geweldige pica's bij je verhalen.

    Jon en ik zijn net terug van Bosnie en hebben weer een week avontuur erop zitten. Het schoolproject is keimoii geworden en we hebben weer gefilmd ;)
    Foto's komen soon op hyves. Knuffel G

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Kisumu

Lonneke

Actief sinds 22 Feb. 2009
Verslag gelezen: 56
Totaal aantal bezoekers 36324

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2014 - 03 November 2014

China 2014

01 Oktober 2010 - 04 Maart 2011

Afstudeerproject Kenia

29 Juni 2009 - 11 Augustus 2009

Stage Dehra Dun

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: