Schip ahoi, part 2 - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Lonneke - WaarBenJij.nu Schip ahoi, part 2 - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Lonneke - WaarBenJij.nu

Schip ahoi, part 2

Door: Lonneke

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

12 November 2010 | Kenia, Kisumu

Jullie reacties op Schip Ahoi vroegen om een reactie van mij.
Komt ie:
- Roos: Ik vind Merle ook te grappig, maar dat weet ze wel ;-)
(En Sanne inmiddels ook. Iedere keer als ik een mail van Merle ontvang reageert ze met: "goh, zeker weer een mail van Merle?". Ik denk dat ze dit baseert op het feit dat ik iedere keer spontaan heel hard begin te lachen).
Schrijven voor GTST lijkt me best briljant.
New Kids vind ik stom, dus als je toch die videorecorder hebt mag je wel Ik hou van Holland wekelijks opnemen, of Wie is de Mol, of Denkte gij da ge ken dansen. Kijk maar!

- Nien. Haha grappig dat je daar over begint. Dat spelletje heb ik idd al geïntroduceerd hier.
"Choose a number between 1 and 8... uh 9? No.. ow.. 7? Then you're an elephant, haha.. Ow, ok can we do an other game?"

En aan de rest: dankjewel voor de leuke berichtjes! Altijd erg leuk om te lezen!!

Dan nog een kijkerstip?
Het boek " Een dagboek van een nanny"!
Alle frustraties die nog in mij zaten na mijn halfjaar durende nanny avontuur in London zijn verwerkt. Met dank aan de auteurs van dit boek! Hulde!

xx Lonneke

p.s. kijk ook even naar de foto's die ik voor mijn gemak maar even geplaatst heb bij Schip Ahoi deel 1.

1. (U ziet een badeend met Hello Kitty in een luchtballon zitten). Vonden we wel HBO afstudeerwaardig.
2. Zo zag de picknick op Pride Rock inclusief die Nutella eruit.

  • 12 November 2010 - 16:19

    Roos:

    Heey!

    Leuk jouw reactie haha!
    Alleen doodzonde dat je de New Kids niet leuk lijkt. Voorstukje was echt te grappig. :D
    Helaas kan ik niet opnemen met mijn dvd-recorder, vond ik niet nodig gezien uitzendinggemist.nl ;)

    Hoe is het weer daar trouwens? Hier is het écht bagger, de eerste herfststorm bleh!
    Moet zometeen de regen door. :(

    Have fun nog daar! We faxen!!

    xx

  • 12 November 2010 - 18:10

    Merle:

    Een eervolle vernoeming in de prachtige columns van Lonneke van Tuil. Ik voel me vereerd, trots en gevleid voor dit eerbetoon. Ik wil dan ook iedereen bedanken die dit mede mogelijk hebben gemaakt. Mijn dank gaat speciaal uit naar Lonneke en Rosy.

  • 12 November 2010 - 19:25

    Nien:

    Lonnetje, en die andere spellekes speulen dan?
    ik ga die serie ook maar eens kijken waar je 't over had, ben benieuwd, zegt me wel wat nl.
    Kga zometeen met vriendjelief naar de film "due date" met die baardaap van the hangover, te grappig die gast!
    En mergen voort urst mee naar pisv ;) ik ga die strakke termen die ik van je geleerd heb (schwalbe e.d) maar niet roepen tussen al die mannen (die wel verstand hebben van voetbal)
    Je gaat 't weer horen van me!
    Xxx

  • 13 November 2010 - 12:23

    Xiao :

    Hey Lonnes

    Muahahaha, heb me kapot gelachen. Maar ja dat wist ik al, voordat ik het ging lezen.;)
    Kei leuk man, die foto, maar ik wil er meer zien! Nou ja, zal vast te lang duren om het up to loaden. Hmm, ik ken vast meer spelletjes, heb hier een spelletjesboek liggen. Dus als je inspiratie nodig, just sms me! Ja, goeie vraag van Roos over het weer. Hier is het alleen, regen, regen en nog eens regen. Maar ja, eik mag ik niet klagen. Dus doe ik dat ook niet :P AHUM!
    Hoest verder? En met jullie onderzoek?

    Ik zeg tot de volgende fax maar weer.

    Liefs Xiao

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Kisumu

Lonneke

Actief sinds 22 Feb. 2009
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 36327

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2014 - 03 November 2014

China 2014

01 Oktober 2010 - 04 Maart 2011

Afstudeerproject Kenia

29 Juni 2009 - 11 Augustus 2009

Stage Dehra Dun

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: