Happy new year! - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Lonneke - WaarBenJij.nu Happy new year! - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Lonneke - WaarBenJij.nu

Happy new year!

Door: Lonneke

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

01 Januari 2011 | Kenia, Kisumu

A happy new year to all of you!

Mijn nieuwe jaar is erg mooi begonnen!
Samen met 11 Duitsers hebben Sanne en ik het feestje op een mooi dakterras gevierd. Eerst een lekker etentje daar en daarna een feestje met dj!

Vandaag(en waarschijnlijk de komende dagen ook nog) komen de kids weer terug! Leuk!
En zondag komen paps en mams hierheen, jeuj!

Geniet nog van de laatste vrije dag!
xx Lon

  • 02 Januari 2011 - 10:21

    Moeders:

    Ja Ja WIJ MAG ZO NAAR LONNEKE en SANNE !!!!!!!!! Nog 6 nachtjes slaapen ! Zaterdag vliegen en Zondag FF (nou ff !!) met de bus !!!!
    Zal foto"s maken voor jullie (haha) . Gaar ik ook misschien feest maken op het dakterras !!!!! groetjes (en tot Zondag ) mama xxxxxxxxxxx

  • 02 Januari 2011 - 10:22

    Moeders:

    Leuk foto"s trouwens !!!!!!!!!!!!

  • 02 Januari 2011 - 10:28

    Nienos:

    Happy newyear to you too!!

  • 02 Januari 2011 - 10:30

    Annie:

    Lieve Lon,

    We hebben je al gesproken vrijdagavond, maar bij deze alsnog een Happy New Year. Zo te zien heb jij je wel vermaakt. Enne super zeg dat jullie pap en mam volgende week komen! Ze hebben er volgens mij erg veel zin in! In iedergeval jullie mam!
    Geniet ervan en tot snel!

    Xxx Annie

  • 02 Januari 2011 - 13:00

    Roos:

    Happy newyear!

    Super leuk dat je ouders komen, geniet ervan want die tijd met hen gaat te snel voorbij (had ik wel toen mijn ouders in Spanje langskwamen iig). ENJOY!

    Liefs,
    Roos.

  • 02 Januari 2011 - 14:42

    Trudy:

    Happy New Year :)
    Liefs!

  • 02 Januari 2011 - 19:20

    Xiao :

    Hey Lonnes

    De beste wensen voor het nieuwe jaar! Dat 2011 jouw jaar wordt. Maar het begin is al goed. En het zal nog beter worden als we onze diploma in onze pocket hebben. Tot mijn spijt, heb ik de laatste tijd minder de site bezocht. Dus probeer ik het maar via deze weg t goed te maken. Had je mn krabbel nog gehad? Of had je geen jeuk meer? :P

    Zo te lezen en te zien, heb je een goede vakantie gehad en zijn de kinderen inmiddels weer terug. Ik vind het zo fijn om te lezen, dat je het super naar je zin hebt en dat je nog lang niet uitgekeken bent daar. Enne nieuwjaar heb je ook net zoals ons goed gevierd.

    Hoe staat het met jullie onderzoek? Loopt dat een beetje?
    Ik ben nog aan het genieten van mijn vakantie. Morgen wel werken en verder proberen mijn blokstage voor te bereiden. Na de kerstvakantie, nou ja vanaf 17 januari (yep beter kennie:D), begin ik mijn blokstage, dus dan krijg ik het heuuuuuuuuuuuuuul errug druk. Ik heb er heel veel zin in, maar zie er ook tegenop. Ik moet nog steeds een keer jou mailen en jouw mail beantwoorden. Weet je wat doe ik zo wel even. Anders wordt het een maandenplan ben ik bang. :S

    Heel veel plezier als jullie pap en mam er zijn enne ik zeg we faxen!!!!!!!!!!!!!!

    Liefs Xiao


  • 03 Januari 2011 - 12:24

    Connie:

    Hoi Lonneke,ik wens jou een fijn 2011 toe,en las wel dat jij je niet verveeld heb oudjaarsavond,leuk hoor!!
    Mooie fotos die je gemaakt heb,erg leuk om jou zo een beetje te volgen in het verre Kenia.
    Geniet nog van je dagen daar,en nog ff dan zijn je vader en moeder er.
    En ze hebben er zin in!!!!!!
    Ik mag op Doggie passen,yessssss lekker de hele dag hem verwennen,(verpesten)!!
    Ahum, das dan je vaders zorg hoor als ie terug is uit Kenia(smile).
    Byeeeeeeeeeeeeee Lonneke, de groetjes aan Sanne.

    Liefs (tante)Conniexxxxxxxxxx

  • 03 Januari 2011 - 23:32

    Toon Bovers:

    Hoi Lonneke,

    Een heel mooi, kleurrijk, gaaf en onvergetelijk 2011 toegewenst vanuit het koude en regenachtige kikkerlandje hier.

    Watch out, your Mum and Dad are coming soon!

    Een hele mooie tijd nog toegewenst zolang je nog daar bent en veel plezier als je pa en ma er zijn! Ze kijken er naar uit je weer te zien!

    Ciao en de groetjes,

    Toon

  • 06 Januari 2011 - 03:32

    Bianca:

    HAPPY NEW YEAR!!! Dat het een superjaar mag worden, vol successen, liefde, geluk, feestjes, mooie herinneringen, fantastische ervaring, enzovoorts. Geniet ervan!

    Liefs uit Tasmanie,
    Bianca

  • 07 Januari 2011 - 17:38

    Mzungu Peer, Pap:

    Joepie...... eindelijk kunnen we nu zeggen'' we gaan morgen'' wat hebben die laatste dagen lang geduurd en ben ik blij dat het op het werk en rondom Ad nogal hectisch was waardoor ik een beetje afgeleid was!
    de laatstse tas met handbagage puilt nu ook helemaal uit met schetsoeken en knuufels. vandaag weer een hele lading gekregen van o.a een zeer aardige collega uit duitsland, zijn vrouw heeft ze eerst nog even in het wasmachine gedaan en behalve dat ze erg mooi zijn ruiken ze ook nog erg lekker. Maar wat een respons , wat hebben we veel gekregen van allerlei geweldig meelevende mensen!!!! via de krant, Collegae, buurtbewoners, winkeliers,psv collegae, en famillie heel heel erg bedankt mensen die hier op hun eigen spontane manier aan hebben mee gewerkt, FANTASTISCH!!!!!!!!!.
    morgenvroeg rijden we om stipt 3.30 u aan de reis gaat per auto via Echt Naar Dusseldorf en vervolgens vertrekken we ( volgens schema ) om 07.25 u naar Parijs en vandaar uit om 11.00u naar Nairobi en dan na een nachtje met de bus naar Kisumu ( ong. 8 uur ) en dan zien we jou en Sanne maar ook zeker de kinderen en andere vrijwilligers en staf!!
    het zal vannacht wel niet erg lukken met slapen,me zelf kennende maar dat geeft niks, we slapen wel in het vliegtuig ,hoop ik.nu maar hopen dat we geen weesrtand krijgen op de luchthaven met al die koffers... het is ook niet normaal als je ziet wat we allemaal bij ons hebben. maar goed 2 weken daar ong. dus 2 onderbroeken en een gum, 3 t shirts , 1 langebroek, en wat tandpasta en zeep en de rest zijn kadootjes.

    we hebben er zin in en kunnen haast niet wachten om de Bondo kids eens even te verwennen en jou en Sanne natuurlijk ook!!!

    tot heeeeeel gauw, zet maar vast een potje Keniaanse koffie met een chocoladebol, die zullen ze daar wel hebben he?

    doei, pap x x x x x x

  • 10 Januari 2011 - 13:30

    Jon & Ad:

    Dag die Lonneke,

    Bij deze natuurlijk ook de beste wensen namens ons. Ben je je prins op het witte paard al tegen gekomen? Hier gaat alles boven verwachting. Omdat we zo goed bezig zijn kunnen we in februari al afstuderen. Daarom zien we jullie pas weer in juni bij jullie presentatie.. Zet hem op dat laatste half jaartje.. Groeten aan Sanne! Ciao Ad & Jon

  • 10 Januari 2011 - 13:31

    Jon & Ad:

    We moeten toch eerlijk bekennen dat dat laatste een leugentje is.. 2011 wordt het jaar zonder de leugen..

  • 12 Januari 2011 - 10:47

    Marjon:

    Hoi lonneke wat leuk dat jullie pap en mam er zijn. Ik wens jullie samen een hele fijne tijd en veel plezier geniet ervan want 2 weken zijn zo voorbij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Kisumu

Lonneke

Actief sinds 22 Feb. 2009
Verslag gelezen: 63
Totaal aantal bezoekers 36338

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2014 - 03 November 2014

China 2014

01 Oktober 2010 - 04 Maart 2011

Afstudeerproject Kenia

29 Juni 2009 - 11 Augustus 2009

Stage Dehra Dun

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: